TISDAG

Idag var de dags för skolan igen.... Jag trodde att jag skulle bli hemma med lilleman idag oxå men så blidde inte fallet...
Albin vaknade kl 08.00 och fortfarande ingen feber... så då tänkte jag att han skulle kunna gå till dagis... så fick smått panik...
Slängde på honom och mig kläder... gick till dagis... hem för att ta cykeln till skolan.... Cykeln va kvar på skolan sen i Fredags... fick springa in och väcka Jani.... Som va lite seg...
Kom till skolan kl 09.15.... så blidde inte så mycket sen iaf....

Efter skolan myste jag och Albin, badade och mera mys... Sen kom min mormor och hennes man.... Dom köpte mina sista 2 burkar med kakor... Skönt nu slipper jag tönka på de.... :)

Nu väntar jag på att Andra avenyn ska börja... sen efter de ska jag bädda ner mig och läsa lite bok innan de är sov dags....

Blir ingen lång uppdatering idag men de får duga.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0