TISDAG

Tisdag...... Tisdag..... Tisdag......

Jaaa idag har jag varit i skolan... som vanligt... Vi har haft Handikapp hela dagen... skoj skoj... Och vi har gett varandra en massa feedback från gårdagens lektion med VV.... Jätte skoj o få alla fina små lappar med söta små ord på.... :D

efter skolan åkte jag och älsklingen och handlade lite. Sedan direkt till dagis och hämtade lillbusen....
Han va göööööör trött så maten hann inte ens bli klar innan han sov... :s
Så jag och jani fick äta middag själva idag....
Efter maten gjorde jag bröd deg... :D Har precis blitt klar med bakandet.... Väntar på att dom ska kallna så man kan smaka....
Passade även på att laga mat till mina pojkar till imorron då jag inte kommer vara hemma förrän runt 18.... Ska till Lidköping med klassen på stidiebesök..... :)

jaja.... nu ska jag och älsklingen kolla lite tv sen ska vi nana..... Gött har sovmorgon imorron eftersom dagen blir sen.... Börjar inet förrän 10.30.... :D

Natti natt folket...
NI fåpr gärna kommentera mera..... Börjar bli lite slappt med de nu....... :S


Kommentarer
Postat av: Fru Sahlström

Låter som du e full av energi :)

du får komma hit nån dag o smitta mig,

jag har ingen ork för nåt just nu...



btw de e dåligt me kommentarer på min blogg oxå :s

2009-10-21 @ 07:22:50
URL: http://frusahlstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0