TANDIS

Japp idag var det premier för Albin hos tandläkaren... Det gick bra.... det gick väldigt snabbt och smärtfritt... :P
Tandläkaren ställde lite frågor om kost och sånt... sedan tog hon en snabb titt på tänderna det hon kunde se.... Albin var inte så arbetsvillig i de läget... ville inte öppna munnen... Men hon fick se lite iaf... Och alla tänder satt där dom skulle och det va inget att anmärka på..... :)
Blev så glad för Jani följde oxå med till tandläkaren... han gick upp i ottan för att följa med... Fast han var hemma jätte sent i natt.... Love you sweetie... <3

Efter tandläkaren gick vi med Albin till dagis.... Sedan gick Jani hem och jag gick till lagman för o jobba.... Tentavakt... :) Lite drygt måste jag säga men de är ju pengar.... Men under tiden när jag satt där fick jag gjort en jäkla massa läxor så nu är jag läxfri ikväll.. Jag tillät mig själv de eftersom jag va så duktig på dagen... :)

Va hemma igen vid 14.. då va maten klar till mig och jani... så vi käkade lite.. sen tog vi de lugnt till kl va 16 då vi hämtade Albin igen....
Lekte och myste en massa när vi kom hem.... :)


 

 

 




Har nu precis fått i mig lite kvällsmat och tänker kolla lite på tv nu och sen ska jag soooova... :)
Varit en lång dag.. Och imorron kommer dagen bestå av ENDAST städ.... Fram tills Jennie kommer på eftermiddagen då det ska fotas och grejas...
Hon ska hjälpa mig med designen hit till bloggen.... så om ni håller ögonen öppna så kommer det snart att se annorlunda ut här.... :D

Natti natt....


Kommentarer
Postat av: Jennie

hehe ja fotningen gick ju sådär^^ o bloggen ska jag fixa med, den ville bara dumma sig förut men ska lösa detta mysterium :)

2009-10-29 @ 20:57:39
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe så detta är den lille asså? :D

2009-11-12 @ 18:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0