TACK JENNIE

Som ni ser så har söta snälla Jennie fixat iordning lite på min blogg... :D Blev riktigt nöjd måste jag säga....
Fotningen gick inget vidare... Jag måste verkligen ta tag i detta med viktminskning nu....
Usch de va riktigt hemskt.... :(
Men jag ska göra ett försök nu till o gå ner i vikt... Jag SKA lyckas denna gången.... :)

Annars igår så va de städning för hela slanten...
va på dagis och lämnade Albin 08.30 sen började jag städningen och va klar ungefär 16.00... Så de blev en ganska rejäl stäning... :P
Men rent blev det... Till Albin kom hem från dagis och rev fram alla leksaker igen.... hahaha.... Sötnosen... <3

Idag ska Albin åka hem sin mormor och morfar.. Han ska vara där hela helgen..... ¨
Kommer att kännas tomt men det kommer samtidigt va ganska skönt att få sova ut i 2 dagar... :)
Vi ska köra honom vid 17 tiden...

Har precis varit och lämnat Albin på dagis och idag har vi endel o göra....
Jani sover fortfarande jag tvingade honom att sova länge idag,... :) Men när han vaknar ska han iväg och klippa sig... sen ska vi åka och betala bygdegården och få nyckeln.... Sen ska vi fixa här hemma.... Och packa väska till Albin....
Sen köra Albin till mamma.... Sen vid 20.00 ungefär kommer Miku.. Då ska jag fixa mat... Och efter de ska vi nog till bygdegården och fixa musik.... och städa om de är nödvändigt..... :)

jaja... jag funderar på om jag ska sticka iväg till affären... :S behöver handla lite....


Förresten... jag har ju inte kommit med någon efterföljare om lägenheten... Men det blir ingen flytt...
Vi blir kvar här istället.... Kände att de inte riktigt va rätt....




Kommentarer
Postat av: Fru Sahlström

de va la lite synd me lägenheten men de kommer säkert fler...

Kan ju alltid kolla me Höglund dom kanske har nåt på bondegatan... blir ju nästan som eget hus då ju :)



Ha de så bra i helgen, o njut nu ordentligt av att vara barnledig...

2009-10-30 @ 13:29:22
URL: http://frusahlstrom.blogspot.com/
Postat av: jennie

så lite så! :)

2009-10-30 @ 15:16:50
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi! Tack igen =)

Nu har det kommit ut bilder på lilla Ida på bloggen =P

2009-10-30 @ 21:08:01
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: Bella

Fint kort =D

2009-11-03 @ 10:39:44
URL: http://dramatix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0