SKOLAN

Nu sitter jag i skolan och tar de lite lugnt innan vi ska dra igång.. har ju sovmorgon idag men de blidde inget med de... Albin vaknade kl 07.00 så de va bara o gå upp och börja fixa iordning honom till dagis....

Va på dagis och lämnade lillkillen och sedan hem igen... men kändes så tyst och tomt så hade ingen större lust att sitta hemma. så jag drog fram och fixade lite ärenden och nu sitter jag i skolan och knappar på tangenterna... :)

Vi börjar 10.30 så de är en timme kvar.. men de är fika tajm kl 10... de kan man ju inte missa.... Goa frallor är aldrig fel... :P

Idag ska vi på studiebesök i Lidköping... Har ingen större lust o åka men de är bara o dra på smilet and DO IT... hehe....

yeahyeah....

Börjar även dagen idag med handikapp sedan är det utvecklingspsykologi som gäller.... Börjar åka till Lidköping 14.30...
För övrigt så måste jag oxå säga att jag trivs OFANTLIGT bra i skolan.. de är super skoj och de händer nya saker hela tiden.... Ångrar inte en sekund att jag sökte in.... :D
SUPERDUPER......!!!!

neeee.. får la ta och göra nått vettigt... kanske ska ta och börja med fördjupningsarbetet......
Ha de så bra så länge.... KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Jennie

vi kan ju tat nästa vecka då :) i helgen kan bli lite tajt. Du o Jani e välkomna till oss på lördag med :) De kanske Jani har sagt men jag påminner iaf hehe :)

2009-10-22 @ 16:19:10
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0