NYKÖPING

Helgen har vi i våran lilla söta familj tillbringat i Nyköping.

Vi åkte i Fredags efter att jag slutat skolan och Jani slutat jobbet.. vi packade ner alla saker och in i bilen med allt sen hämtade vi Albin på dagis sen drog vi ut på vägarna...
Vi va framme i Nyköping runt 18.00 då handlade vi och köpte pizza.
Kom hem till svärfar och då va de bums i säng med lilleman fast han ville inte sova så han fick vara vaken någon extra timme....

På lördagen åkte vi alla in till Nyköping centrum och kollade i affärer... Albins farfar köpte 1 overall, 1 par vinter skor, 1 mössa, 1 par vantar, en halsduk och 4 par strumpor... så nu har han en hel vinter uppsättning... gött..
Tack så mycket för grejerna.... :)

På eftermiddagen va de ganska lugnt... vi satt och myste, tittade lite på tv...
och på kvällen efter Albin somnat så satte jag mig och läste min bok jag har i handikappen. läste i 4 timmar sen va de ett kolli som hamnade i sängen.. hehe... helt vimmelkantig efter alla sidor jag läst.... :P

Söndagen va väldigt lugn... Vid 13 tiden började vi åka hemåt igen.... Stannade på kaffe hemma hos pappa så Albin fick sträcka lite på benen... Stannade i ca 1 timme... Sen förtsatte vi hem... När vi kom hem va Albin varm som en eld.. FEBER!!! :(
Han somnade med en gång när vi kom hem...

Jag tvättade 3 maskiner tvätt, vek tvätt, hängde tvätt, kollade lite på tv, packade upp våra väskor och annat på kvällen innan oxå jag och älsklingen hoppade i säng...

Idag har jag varit hemma från skolan eftersom Albin har feber... Hoppas att de snart går över.. tycker inte om när han är sjuk... Plus jag vill ju inte missa skolan heller... Men men.... huvudsaken är att Albin snart blir frisk och kry.

Jag funderar på om jag ska bädda ner mig i sängen om en stund och läsa min handikapp bok... Den är så bra så man längtar tills kvällen kommer då jag kan lägga mig och läsa den i lugn och ro...
Så de blir nog likadant ikväll... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0