LOV

Då har man höstlov nu då.... Och vad börjar man lovet med??? hahahaha... jag sitter och pluggar.... heheh :P
jaja.... ska man slippa stressa och göra ett dåligt arbete så är de bara o ligga i tills de är klart... :)

Lika bra att göra klart arbetena jag har så slipper jag tänka på de sen... Kan alla andra stressa de sista dagarna som inte gjort det de ska... :P

Hmmm... vad händer annars nu i helgen då?
Ikväll ska jag bara sitta hemma och mysa framför Idol...
jani ska till en kompis som precis blitt klar med sin bastu hemma.. så dom ska basta o ta några öl...

Imorron kommer Stefan hit och ska vara med Albin medans jag och jani ska rensa och fixa ute i förrådet.. behöver göra plats för ute möblerna... måste ju få in dom nu innan de blir för kallt så dom spricker eller nått... inte så skoj så får göra detta så vi kan förhindra detta... :)

Annars vet jag inte vad som händer i helgen.... Kaj och jennie har lite partey... men får se om man får tag på någon babysitter... men tror inte de går tyvärr... :(
Men man ska aldrig säga aldrig.. kanske löser sig....

Lovet i övrigt har jag ingen aning om... Jag ska la plugga och vila upp mig inför skostarten igen...
Vet att jag ska till tandläkaren med Albin på onsdag iaf... han ramlade på dagis och slog i tänderna så måste dit och ta en koll så inget hänt....

Kan ju alltid hoppas på att det är någorlunda väder på lovet så man kan vara ute lite....
Jennie... vi kanske kan ta fotograferingen nu under lovet???? :)

Hmm.... Nästa helg är de ju fest oxå.. Jag och Jani har fest.. vill ni komma så hör av er till mig... dom som känner mig har ju mitt nummer... annars får ni skicka här... :)
Men vore kul, ju mer folk det är ju roligare blir de juh..... :D

ja ja.... NU ska jag fortsätta mitt pluggande..... Kommer ju ha lite mer tid denna veckan som kommer och blogga iaf.... :)


Jag la märke till att jag inte haft ut en bild på ett tag så jag slänger in en... :)

Mammas lille huligan... <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-10-23 @ 15:34:57
Postat av: Jennie

hade vart kul om ni kom :D Ja jo jag funderar på denna utbildning, verkar vara i min stil, gillar ju o läsa om människor o sånt. Vet du kanske när det är dax att söka för nästa termin?

2009-10-23 @ 15:36:31
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0