IDOL




Okeej... vill inte verka negativ men vad FAAAAN gör Niklas i Idol..??????
Tycker inte han är bra för 5 öre... :S
Han är inget bra, gör inga bra framträdanden och ser allmänt tråkig ut.... han ser ut som ett litet träsktroll som lallar runt... haha

Tove och Erik däremot.... WIIIIE!!!
fasen va grymma dom är...!!!!!
Tove är ju för skön där hon står på scen och göra sina härligt häftiga rörelser med händerna...
Erik med sin OFANTLIGT grymma röst... kan spränga stål med den rösten asså....



Men de är bara mina tankar....
jag hoppas VERKLIGEN att Tove och Erik hamnar i finalen.... Håller tummarna... 




Kämpa på nu Erik och Tove.!!!!! :D

Jaaa som ni märker så sitter jag och gör mina utvärderingar av de tävlande i Idol... :)
Det är som de är varje Fredag kväll...  :)

Funderar på att lägga mig efter det är slut... Är ju en dag imorron oxå... Fast jag ska nog läsa lite innan jag stänger ögonen...

Vi ska ju som sagt rensa i förrådet imorron så måste ju vara något utvilad... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0