*****

Idag är det Fredag.... Hur spenderar jag min Fredag kväll undrar ni då....
Joo jag sitter ensam hemma (Jani jobbar och Albin sover) och så kollar jag på idol och göra läxor.... hehehe
Sikket socialt liv jag har känner jag.... :S
Jajaja.... jag får väl visa mig lite duktig för en gång skull då..... hehe

Idag va de skolan ¨på förmiddagen.... Hade föreläsning med en psykolog... GÖÖÖÖÖR intressant....
Lärde sig en massa nytt måste jag säga....

Imorron vet jag itne vad som händer... men hoppas att de blir något skojigt iaf....
Neee får jag fortsätta kolla på idol...
Blir väl sängen tidigt idag me skulle jag tro.... jani är nog inte hemma förrän 2-3 inatt... ORKA sitta uppe och vänta..... :P


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack.. :D Jo visst kan jag komma nån dag :D säg bara till så :)

2009-10-20 @ 00:27:15
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0