SKOLAN IGEN

Då var man tillbaka i skolan igen då... Känns skönt... Har haft skapande mellan 08.45-12.30.... Jag har gjort klart min mössa och sen blev det en låda (till julgodis eller nått) och så blev det 3 stycken sånna där påsar ni vet som man kan ha vinflaskor eller annat gott i.... :)
Blev väldigt nöjd nåste jag säga....

Har nu lunchrast... Efter det så ska vi ha lektion tillsammans med VV... vi i våran grupp ska kolla på sanning eller konsekvens....

Jaa som ni förstår så har Albin piggnat till en aning.... han är fortfarande lite hängig men ingen feber... hosta har han men de är ju inget farlig.. så då ansåg jag att han kunde gå till dagis idag... :)

Ikväll blir de lugnt... Jani jobbar natt denna veckan så de blir mys med Albin.... :)

Neee nu ska jag ringa till din bostad och prata lite dumt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0