JANI 24

Idag fyller älsklingen 24... Och vi har inte gjort så mycket... Tog en promenad efter frukost, de va ju så fint väder på morgonen... :) Då köpte jag en present till pojken min... sen drog vi och köpte tårta på nordpolen...

Stefan kom förbi med present och fikade lite... :)

sen har vi bara tatt de lugnt hela dagen... :) Albin är inte frisk ännu. febern har kommit tillbaka och han varkar ha lite ont i kroppen.... hoppas att det snart blir bra igen....

Jag och Jani åt en god middag för en stund sen... Jag gjorde fläskfile, hasselbackspotatis, stekta champinjoner och sås till.. mumma... :)
Nu kom Jani precis ut från ett bad och jag ska hoppa in en snabbis i duschen.,. sen blir de mys med en film eller två med födelsedagsbarnet... <3

Jani:
Grattis på födelsedagen..
Jag hoppas att du tycker dagen varit bra...
Älskar dig av hela mitt hjärta...
You will always be the one.....

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0