..........................

Då har ännu en dag passerat... Måste säga att de är lite skrämmande vad fort dagarna går ibland.. :S
Kan ju vara för att jag varit i skola igen... :) Är skoj skoj skoj... och tiden går ju fort när man har skoj... hehe

Va på dagis och hämtade Albin kl 16... då blev det ett PLUMS ner i badet direkt... han va så skitit.. hehe... eller aaaaa han är ju förkyld så han va lite smutsig i ansiktet... hihi....
Sen busade vi en massa...
jag och Albin byggde en koja igår på hans rum och där är det ju super skoj att vara.... :D

la Albin kl 18.... och han sover som en stock.... Jag satte mig för en stund sen för att försöka pränta in mina texter som jag ska prata om imorron när vi har fördjupningsredovisning... men jag får ingen ro.. Jag får läsa det innan jag går och lägger mig eller nått.... :S

Jag ska nog ta mig en dusch nu istället.... sen blir de väl bara o glo lite på tv innan de är säng dags.... de blir en lång dag imorron.... kommer dra över på tiden för vi ska på föreläsning....


Lite bilder från buset idag och i helgen.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0