..

Då sitter man hemma idag då och har hemmastudier... Jag och Erika har varit och pratat med 2 LSS handläggare på morgonen.... Det var det enda vi skulle göra på hela dagen så har fåt väldigt mycket fritid ändå.... :P

Skönt o börjat skolan igen.... de sista dagarna förra veckan gick väldigt segt tycker jag.... :P
Annars idag har de varit ganska lugnt.... Tog en promenad efter att jag lämnat albin på dagis... och så va jag och handlade.... vid halv 10 va vi på mötet med LSS... och efter de har ja bara tagit det lugnt.....
Suttit lite vid datan och lite vid tv...
Jag funderar på att ta mig ett bad... fryser ganska rejält så de hade varit väldigt skönt.... :)

Helgen annars har varit jätte bra... :)
I fredags åkte jag och jani till mamma och lämnade Albin.... Sen senare på kvällen kom Janis bror... Då käkade ve lite sen åkte vi till bygdegården och fixade med ljud och annat.... Sen drog vi hem till Lill (jennies mamma). Hon hade lite halloween party så vi stannade där och tjötade en lång stund....

I Lördags grejade vi inför festen....
Festen blev bra.... Fast kunde ju ha varit lite mer folk... men man vet ju vilka det är som SVIKER och vilka det är som ställer upp...
Älskr er alla som kom... Hade en jätte rolig kväll... <3
Och tack för de fina presenterna.... :) Fick en massa grejer.... 1 vin flaska, 1 sprit flaska, 1 ölflak, ett present kort på systembolaget, Triss lotter, pengar... Hmm har jag glömt något nu? hmmm....




På söndagen sov vi läääänge... :) eller aaa till 11 iaf... Sen drog vi till bygdegården igen och städade och grejade.. gick ganska snabbt eftersom vi fixade de mesta på natten innan vi drog hem....
Sen stack vi hem och kollade på film fram tills mamma och Stefan kom hem med min älskade lille prins... :)


Knas... de krånglar lite här så kan inte lägga in några bilder just nu.... Men jag lägger in så fort de slutar knasa sig... :)'
ha de så länge....


Kommentarer
Postat av: jennie

vi hade riktigt roligt i lördags, :) som sandra sa, så får vi hitta på något hemma nån dag med, typ spelkväll eller så :) kram

2009-11-05 @ 13:20:02
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0