BARNENS LÖRDAG

Jaa idag har jag, älsklingen och Albin varit på biblioteket här i Vara för att det var barnens lördag där idag... Kattema... :)
När vi kom dit så blev Albin målad som en liten kisse... super sööööt... :)



Sen fanns det en massa saker för barnen o göra... Albin hoppade på tjockmatta... :)
Och så va det sång med massa barn... Fast Albin hade väldigt svårt att sitta stilla så vi tog en fika istället... :)

 






Efter det så gick jag och mamma till hemkompaniet som har öppnat här i Vara ÄNTLIGEN....
mamma var så snäll så hon köpte en jätte fin ljusstake (en hög en) och en fin mobil lampa som vi satte upp i tv rums fönstret.... Och så köpte jag en bordslampa med plats för värme ljus... :) Kan lägga ut en bild på allt detta någon annan dag.... :)
Sen efter det så åkte jag, Jani och Albin hem... och efter en stund kom mamma och stefan med fika... :)
Albin fick en chokladboll... SUPER gott och SUPER kladdigt....



hehehehe.....


efter allt detta va Albin super trött så han somnade och sov i nästan 2 timmar... Under tiden passade jag på att cykla till affären och köpte den sista filmen av svenska hjärtan... Har ni sett den??? gör bra serie om man har den smaken... :)  Under tiden va Jani hemma och värmde mat.....

Nu ikväll sitter jag själv... Albin har somnat för natten och jani är hos Bella och partar... dom ska till Kronan....
Ska ta och käka ungsgjorda baguetter nu.... :)


Kommentarer
Postat av: jennie

dom köpte jag på Eurosko tror ja de va, i Sibahuset längst upp längst bort :) men de va utförsäljning på dom så tvivlar på att de finns några kvar =/ men de kanske har kommit in nya^^

2009-11-17 @ 10:08:18
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0