Mammas lille sjukling.... :(

Jaaa då har Albin blitt sjuker IGEN...... :(
Han har varit snuvig och hostat väldigt denna veckan men så igår kväll så kom febern me.... han hade fått 39.1... :( Usch han va stekhet.. Tyckte så synd om honom så jag satt och kramades med honom.... Sen blev jag så orolig me så de inte skulle bli något mer så mamma och Stefan kom och gjoprde mig lite sällskap tills Jani kom hem från jobbet..

Idag jobbade jag från 07.00 till 11.00... Kunde inte va där längre för vi hade bestömt tidigare i veckan att vi skulle åka till Trollhättan och shoppa lite... Janis pappa kom igår så de skulle bli en liten utflykt...
Och Albin hade ingen feber när jag kom hem s¨å tänkte att vi kan ju åka då ialla fall... Så vi tog våra grejer och körde iväg... Väl framme i överby blir Albin göööör gnällig och glödhet.... :S Så de va bara in på Beginners och köpte en siivagn till lilleman.. slängde in den i bilen och hem igen....
Så de blidde inga nya kläder till mig inte..... :( Men men... Jag, Jani och Albin får al ta och åka nästa helg eller nått istället.... Eller om min söta mor och Stefan kanske kan ha honom då så jag och Jani fåt lite ensamtid med varandra för en gångs skull.... Hade ju inte varit helt fel....

Och i Onsdags kom min lilla Syster Emelie hit med tåget. sov över till Torsdag.. Det var riktigt roligt.... Vi va på lekparken med Albin, de tyckte han va jätte kul... Gunga, åkte rutchkana (ursäkta stavningen om den är fel) och åkte lite karusell....
Sen tog vi och åt en glass.... mumma....

Kolla på film på kvällen när Albin somnat och åt tacos... Hade riktigt trevligt....
Och på Torsdag morgon kom pappa hit... Hade riktigt mysigt... låg på en filt ute på gräsmattan och prata och bara tog de lugnt... sen när Jani vaknade och kommit igång så åkte vi till motoristen och åt mat... Gott....
När Albin hämtats från dagis så tog vi en promenad.. gick till parken och tog en glass och myste lite....
Sen åkte pappa och Emelie hem....
Tråkigt men sant.... hehe.... Får ses snart igen.... Jag och Albin åker nog dit nä'sta g¨ng och stannar över natten....

Imorron blir de jobba igen..... från kl 08.00 till ca 16.00... Riktigt skönt och kjobba måste jag säga.. komma ifrån hemma livet lite och bara vara sig själv lite grann.... :)
Söndag blir de jobb också.....

Bara för er som har mitt mobil nummer..... Min mobil har gått sönder så jag ser inget p¨å displayen.... den är helt svart.. så skickar ni sms eller ringer och ni inte får n¨ågot svar så vet ni varför.... Kanske kommer ha en ny mobil imorron men vet inte säkert än.... Men hoppas... känner mig handikappad utan min mobil.... aaaa ni vet väl själva hur de känns.... :P

Neeeeeeee.... nu har jag skrivit ett antal bokstäver för mycket känner jag-.... hehe
Måste gå och ge Albin lite mer alvedon så han sover gott inatt.....



Dagen på lekplatsen.. Albin tyckte de va jätte KUUUUUL!!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw vilka fins kort du har tagit :) <Jag saknar dig och Abbe mycket.

2009-05-04 @ 20:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0