HELGEN

Jahapp då har åter en helg passerat... Fredagen va mest trist...
Sen på Lördagen blev de en promenad med pojkarna.. sen åkte vi med Albin till Louise, Johan och Anton... Han spenderade natten där... Medans jag och älsklingen åkte till Bella.. där käkade vi lite sen bar det av till Kungälv och cruising... Åkte till Lilla Edet först och plocka upp Tobbe...
De va riktigt roligt bara det att de blv riktigt jäkla kallt senare på kvällen men vad gjorde de... haha.... Huvudsaken va ju att vi hade kul.. :)


På väg till Lilla edet.


Tobbe och Bella


Jag och älsklingen



Och igår (söndag) vaknade vi vid 11.30 så vi tog de lite lugnt och myste lite... sen vid 14.00 fick vi skjuts till Jung för o hämta bilen och sen åkte vi till Louise och johan för att hämta Albin...
Väl där så blev vi bjudna på mat.... så vi blev kvar hela kvällen.... vi hade riktigt trevligt.... :)

Idag har de också varit lugnt.... jag och Albin försov oss lite... jag vaknade kl 09.00 då ska Albin vanligtvis vara på dagis.... så de va bara upp och klä på mig och väcka lilleman.... :)

Så va jag på stället jag sökt arbete på och lämnade lite papper och sånt... Hoppas att dom hör av sig och vill anställa mig.... :)
Så va jag hos Louise på salongen me.... Hon klippte mig.... De blev riktigt bra.... :)

Nu sitter jag oh kollar på färjan.. de är avsnittet som Jani och killarna va där... så får se om man ser dom.... Hade varit kul.... :) hahaha.....



Jag bjuder på en egobild me.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0