THE DAY

Idag har vi hunnit med en hel del... Dagen började kl 09.00 ungefär då Albin vaknade.... Klädde på oss och åt frukost och sedan tog vi en promenad med Kajsa och Oliver.. Riktigt skönt väder idag fast lite för varmt att vara ute och gå i... haha... men de gick ändå...
Stannade en liten stund på lekplatsen så dom fick leka av sig lite...



Sen va de hem och laga mat för Jani hade vaknat och skulle snart iväg och jobba igen....

När Jani åkt så la jag albin så han fick sova middag, somnade själv och fick sova i 1½ timme när Albin väckte mig igen... de va nog ganska behövligt känner jag nu i efterhand.... :)

Drog till dagis en snabbis me för jag hade glömt bort Albins nalle igår när jag hämtade honom så hade STORA problem me o få honom o somna igår så de va snabba steg dit så vi inte glömde bort den stackars nallen.... :)

Sedan har vi busat, busat och BUSAT... och så städade jag köket, albins rum och tv rummet.. och Albin hjälpte till genom att plocka fram allt de som jag precis plockat undan för att kunna damma och feja... hahaha.... så söt min lille prins... <3

Har precis lagt lilleman, han ligger nu och lyssnar på cd bok (piff och puff det stora trädgårdsbråket) och pratar lite för sig själv... Har badat honom och så åt vi en god kvälls mat tillsammans.... så mysigt...

NU ska jag bara ta de lugnt och sitta ute på balkongen och ta till mig den sköna kvälls solen.... :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0