SING A SONG

Har inte skrivit på några dagar nu så får ju nästan dåligt samvete... Har ju blitt till en vana o skriva iaf något litet varje dag... :)
Igår kom mamma och plocka upp mig  efter att jag lämnat babbe på dagis... Hon körde mig till grästorp hem till Jana... Väl där så sitter vi och tjötar en stund och väntar på Madde...
När hon kom så körde vi igång.... ÖVNING PÅ SÅNGERNA TILL BRÖLLOPPET som går avstapeln den 3 Juli... :)
Låtarna som ska vara med är i folkviseton, Nära mig och ... hahaha... skrämde jag dig nu Petra???  :P
Den tredje låten är hemlighetsstämplad... :) Ingen som får veta den förrän när jag börjar sjunga på den i kyrkan.... :) men jag kan garantera er att det är en fin sång.... :) Väldigt kärleksfull.... kan återkomma om låten när bröllopet har varit...

När vi sjungt klart bjudde Jana på saft och bulle... haha.... vad fjompigt de låter... men gott va de.... :D

Sen åkte jag med Jana hem till Vara.. så hämtade jag Albin... sen blev de bara en massa MASSA mys.... :) 
Albin och de andra barnen på dagis hade klätt midsommarstången under dagen... den va jätte fin....
Och när jag kom så åt barnen jordgubbstårta.... mmmm. :)

Nu är Albin på dagis igen... o jag ska ta o sparka mig där bak och komma igång med städningen..... ORKA TYP!!!!


Albin va på ett riktigt bra humör innan dagis idag..... haha...
Gluggen är ju den sötaste... hihi.. Mammas lille kille... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0