Gääääsp

Hm... ligger återigen i sängen och ska sova men ögonlocken vill inte stänga sig...
Vet inte vad de är med mig och min sov vana när Jani jobbar natt... Får änna ingen ro i kroppen... :S

Albin har gett ifrån sig 2 falsklarm än så länge.. så väntar på att han ska vakna och vilja ha mat snart....

Har inte hänt mycket sen jag skrev sist.. kollat lite på tv men kom inget som vanligt på den dumma burken.... Tv är skit... kommer ju inget bra nu för tiden... Vart tog 3 kronor vägen.. de va ju SKITA bra....
Innan den där frisk kom in i bilden med sitt halleluja.... Men de va riktigt rikitgt bra.... Skulle vilja ha de på dvd men de finns ju inte... men alla andra skit serier kan dom sälja... :S
ARG

Hmmm..... Längtar till helgen....
Fredagen är min och Janis dag - 4 år, 3 år förlovade.
Lördagen jordgubbensdag....
då blir de party i min lilla låda... hahahaha.....
Albin ska vara hos min mormor hela helgen.... så de är första gången sen albin föddes som vi är barnfria en hel helg.... De kommer kännas som en lång tid tror jag..... men de får gå ändå.....

Neeeee... nu får jag använda Karlssons super klister till mina ögon för nu SKA jag sova...
ska ta en promenad med Albin, Kajsa och Oliver imorron på morgonen så nu måste jag i säng.....

Natti natt gott folk


Bilder från i Torsdags när mamma och Stefan kom med en tårta... Albin tyckte de va SMARRIGT VÄRRE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0