FINISH

Okej... va inte länge sen jag skrev, men har så jäkla tråkigt o är så rastlös så jag får skriva några rader till... :)
Har precis städat färdigt här hemma.... städade till och med balkongen... HAHAHAH.... typ torkade av all JÄVLA POLLEN från utemöblerna och tog bort massa skit som stått på golvet där ute i veckor...
Bra o ha fest ibland då får man lite skit gjort.... hahahahahaha

Albin drömmer lite grann hör jag för han mumlar lite och sen kommer ett ILL VRÅÅÅÅL... ehhe... så söter min lille prins... ÄLSKAR

Hmm... har inte fått tag på min älskling än... de är så typiskt mig och han... jag ringer honom o så svarar han inte för att han lastar eller något annat o inte kan svara.. sen ringer han tillbaka när han har tid men då gör jag annat eller så hör jag inte telefonen... hahaha.... såå typiskt... men men... får la tag på honom någon gång... :)

asså allvarligt.... kommer de aldrig något roligt att titta på när jag sätter mig i soffan??? Hmm... hur kul är typ grannfejden och andra konstiga program??? Inget nice alls.... :S

Vill ha dom gamla goda tiderna tillbaka då man va helt inne i typ tre kronor, skilda världar, rederiet och alla andra program som gick då... buhu....
Menar jag kolla på den där serien med Paris Hilton när de nu va Tisdags lr??? aaa hon letar ju efter en ny Best friend forever... de är SKIT KASST men ändå blir man sittandes och måste kolla under 1 timmes tid... fattar inte de.... De är ju så jäkla dumt program så man skrattar ju åt de....
Man väljer väl inte vänner från utseende och annan skit...??? De är ju personligheten som spelar en stor roll... De ska komma från hjärtat liksom.....
Åååh blir arg.... morr morr....

ajja.... nu har jag fått skriva av mig lite i alla fall.....
Bjuder på 1 bild idag me....

Mamma ÄLSKAR sin lille Abbe.... 
74385734863874653567483563748563453478563478653387 Varv runt jorden och tillbaka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0