BAD OCH MYCKET SOL

Dagen startade kl 09.00 då jag gick med lilleman till dagis....
Gick sedan kl 10 till Vara badet och la mig och solade och badade några ggr...
Riktigt könt måste jag säga...

Vid 14 tiden kom Jani med Albin och lämnade av honom hos mig, han skulle iväg och jobba... Så Albin badade, och de tyckte han jätte mycket om... De va riktigt lajbans.... :) Måste vi göra snart igen....
Träffade även Micki och Beccy, dom kom i samma veva som albin kom.... Fick se den lilla Wendela.. super sööööt.... och super liten..... :) hehe.....
Så vi satt och tjöta en stund sedan vid 15 så gick jag och Albin hem och gjorde middag.... Efter middagen blev de en promenad och en sväng till lekplatsen......

Nu har dom spärrat av parkeringen inför jordgubbensdag.... JAG ÄR SÅÅÅÅÅ TAGGAD!!!!! :)
Ska bli så kul... Och ganska skönt o va barnledig hela helgen oxå.. fast jag kommer sakna mig lilla älskling.... <3<3

Jag, mamma och Albin skulle egentligen till Lidköping imorron och leta kläder till bröllopet men jag kände de att jag pallar inte o gå i affärer när de är sånt här väder.... Tror inte Albin kommer va på sitt bästa humör i de läget heller så vi tar de någon annan dag istället.... Så istället ska vi kanske till badet imorron igen.... :) Fast då ska jag inte gå dit för o sola... Då ska vi  bara ha massa skoj med Albin busen.... :)
Brände upp mig för första gången i mitt liv idag.... har suttit nu ikväll med en blöt kall handuk på ryggen.... AJ AJ AJ va ont de gör.... Hoppas att de är över tills imorron....
ska jag ha sol imorron så är de på framsidan av kroppen, där blev de inte så mycket idag.....
Börjar få lite frossa me.... fryser en del men de är la inte så konstigt om jag varit i solen mellan 10- 15... hahah.....


Lite godis efter badet.. MUMS...
Så söt min lille prins...
Älskar dig över allt annat i hela världen.


Har även fått fram en kantor till bröllopet nu oxå, vilket känns riktigt skönt... Slipper vi oroa oss och tänka på de.... :)
Nu kan du slappna av lite mer iaf Petra.... :)

Nu ska jag fixa me lite annat sen ska jag lägga mig.. ska komma i säng tidigt idag hade jag tönkt... de är hårt att ligga och sola och bada en hel dag..... Puh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0