SOLSKEN VÄNDER TILL SKYFALL

Idag vaknade jag kl 06.00 av att Jani hoppade in i duschen innan han stack iväg till jobbet.... Kunde inte somna om..
så jag kollade på minnescermonin för Mikael Jacksson som jag hade spelat in igår...
Blev änna tårögd av alla fina sånger.. och speciellt av dottern som höll ett litet tal.....

Albin vaknade vid 08 då blev de frukost och lite bus.... Så tänkte jag att vi passar på att ta en promenad medans de ändå är fint väder... Solen sken och det var jätte skönt ute..
Gick hemifrån och kommer till ica och går in....
Kommer ut och de bara öser ner regn... Och jag hade änna inte ork och stå där inne på ica och vänta tills regnet slutade så de va bara o gå....
haha.... regnet blev bara värre och värre för varje meter jag gick.... Och Albin tyckte de va gör kul med regn så han satt ju och gapskratta hela vägen.... Så gick vi förbi dagis och hämtade albins regnkläder...
Kommer 10 meter i från ytterdörren här hemma och solen börjar skina starkare än någonsin och inte en droppe regn..... HAHAHA... snacka om otur..... :P
jaja.... uppfriskande iaf.....

Nu sover Albin middag... Så jag har lite tid över till o slappa lite.... :) kollar lite på tv...
Jani kommer nog hem i bra tid idag.... runt 14.00...
igår va han inte hemma förrän 20.... inte så kul eftersom man inte hinner träffas något innan de är dags och lägga sig... men men de är bara och se glad ut och hoppas att dagen efter blir bättre.... :)

igår efter att jag skrivit blogg fick vi besök.... De va Petra, Janne och Zingo som kom och hälsade på.... Jag fixade ju ett fotoalbum till dom från bröllopet med bilder på alla gäster och bilder från själva bröllopet och de blev klart igår så dom kom förbi o hämta de...
så de blev lite kaffe och prat på balkongen medans Zingo och Albin terroriserade inne i lägenheten... haha..... Albin matade Zingo med rån och majsbågar.... Så de va nog populärt från Zingos sida att komma hit.... hahaha
Sååå söta va dom....

Idag vet jag inte vad som händer än.... Jani kanske ska åka iväg till Skara när han kommer hem... men vet inte säkert om de än... ska han itne de så vill jag hitta på något.. åka och hälsa på någon.... är så rastlös o orkar inte sitta hemma o glo.... Någon som vill ha besök??? hehe

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag måste få låna den cermonin av dig !! ja jobbade så missade den =( puss

2009-07-08 @ 19:26:52
URL: http://snhmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0