SEMESTER!!!

Jaa jag ska försöka sammanfatta det som hänt så bra jag kan.... hihih

ONSDAG
Kom fram till svärfar vid 20.30 ungefär... då var de i säng med Albin snabbt och lätt... Sen kolla vi på en film sen blev de sängen för oss oxå....

Precis kommit ur Falköping,


TORSDAG
Albin väckte oss ungefär 09.30... rätt skönt o få sovmorgon måste jag säga.... Sen åt vi frukost och iväg i bilen igen mot Stockholm.. Åkte dirkt hem till Janis mormor som bor i Orminge... Där blev de lite lunch och sen bara slapp... Jani somnade en liten stund fast egentligen va de ju Albin som skulle sova middag... men så blev de inte... han vägrade somna.... :S men men.... han fick va vaken....

Vid 16.00 ankom vi hem till Janis moster som bor i Fisksätra... Där blev de grillning... SUPER GOTT!!!! de blev fläskfile med egen gjorde klyftpotatisar och eget vitlökssmör.. och egen gjorda vitlöks baguetter.... ÅÅÅ himmelskt gott.... MUMMA.... 
Albin somnade direkt efter maten.... ganska förståligt eftersom han inte sovit någon middag..
Tiina (Janis moster) hade killen (Fredrik) och hans son (Johan) hemma oxå... vi hade jätte trevligt hela kvällen...

Tiina och Johan


Jag och Älsklingen


Fredrik och älsklingen


Efter att Fredrik och johan åkt hem så blev de slapp på soffan och kolla på Harper´s island eller vad de heter...
Hahahah.... de som är lite roligt med denna kvällen va att jag och jani fick sova i tjejernas (tiinas barn) sängar... de är såna sängar som är uppe i taket typ så man kan ha skrivbord och annat under... och de va lite läskigt när man skulle upp o lägga sig.. de kändes som om hela sängen skulle braka ihop eller

FREDAG
Vaknade ungefär 09.00..
Tiina hade stuckit iväg till Mariefred med Fredrik och Johan så de blev en lugn frukost med mina älskade pojkar...
Sen åkte vi till Saltsjö boo och kika lite.... De va en jätte fin badplats där (Boo badet) så vi slängde Albin i vagnen och gick runt och kika lite...


Sen efter de åkte vi till Janis mormor och åt lunch och fika lite... sen åkte vi iväg mot Nyköping igen.... Fast vi åkte först till Oxelösund och titta på Miku´s (janis bror) lägenhet... och va där en stund och tjöta... sen åkte vi hem till Janis pappa i Nyköping/ Tista...
Där blev de massa bus med Albin medans Jani och Rami åkte till affären och handlade....
BTW Albin har inte sovit middag idag heller.....



Och för en stund sen åkte Albin i säng somnade med en gång....

Och nu blev grillen precis tänd.. så nu är de snart mat dags... NAMNAM.... :)

Hur har era dagar sett ut??? :)

Kommentarer
Postat av: Fru Sahlström

Har bara slappat här på campingen, grillat och druckit öl i flera dagar :)

Dags att fara hem i morgon för vi börjar ju jobba på måndag :S

Ha de nu så trevligt så hörs vi när ni kommit hem igen...



Kramiz

2009-07-17 @ 20:22:03
URL: http://ladypearl.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja klart jag kan göra, hör bara av dig nån dag när du kan så får vi se vad jag gör då =D Hmm jag vet inte vad den kostade, fick den ju i prestent =) Men skulle gissa på runt 3000 kanske =)

2009-07-18 @ 14:20:41
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0