NERVERNA SKENAR!!!!

Mmm de kan man ju lugnt säga.... shiiiiiiiiiiiiiiiit....
Imorron är bröllopet och jag är SKIT nervös..... Tänk om jag sjunger fel eller rösten sviker mig?????????? BUHU!!!
Jag vill inte längre....
Övade igår igen i kyrkan och jag blev helt nervig och de blev fel o massa..... :S
Usch...... Vad gör jag???
PETRA: bli inte arg på mig om de händer något som inte är planerat......  :S



Idag är Babbe på dagis... ska hämta honom kl 14..... Så mening är att jag ska städa nu egentligen men de är ju så satans varmt att man smälter bort i värmen.... Hmmmmm....

hihi.... min Babbe va så söt i förr går då han hjälpte mig att vattna blommor.... :)


Igår åkte jag, mamma och mormor till Lidköping efter att jag lämnat Albin på dagis... Skulle köpa kläder till bröllpet... Hittade kläder, så de va en lyckad dag i staden.... :)

Efter att vi hämtat Albin igår på dagis så blev de en piggelin på gräsmattan här hemma och massa spring och plockande av blommor... :)



Neeee... nu måste jag ta tag i städningen annars blir de aldrig gjort..... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0