BARNA SKRIK OCH JÄKELSKAP

Igår va de full rulle...
Vi åkte hem till Bella och kolla in hennes nya boende... De va nice... Och barna lekte...
Sedan åkte vi hem till Tobbe och vänta på honom medans han packade lite stuff... Sedan åkte hem och Cody med oss hem.... Då blev de massa bus och skratt... Albin och Cody lekte så de gick i 700 km i timmen... haha....



Sedan blev de mat dags för oss lite äldre... Tacos... super gott.... MUMMA... :)
Vid 20.00 la vi barna till sängs och sen spelade jani och tobbe need for speed en stund och sen blev de film...
Death race... den är ju bara sååååå bra.... :)

Efter filmen va kl typ 23 så Tobbe packade ihop alla sina grejer och åkte hem med lilla Cody....
Jag och Jani kollade lite på tv innan vi gick till sängs....
En riktigt bra dag tycker jag..... :)

Idag ska vi väl till Kaj och Jennie en sväng när Kaj slutat jobbet... Vilket blir vid 17 ungefär....

Ååååh hatar att skriva blogg när Jani är hemma... han sitter och stressar mig och vill ha datan... så jag skriver inte så mycket mer idag......
Får la dela med mig av datan nu innan han blir CRAZY!!!! hahaah

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, vet hur det är när någon sitter o stressar en ;) blir inte mkt skrivet då :P Du fr skaffa dig en egen dator hehe :D

2009-07-12 @ 11:46:05
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0