OJ OJ OJ

Får be så mycket om ursäkt att jag inte uppdaterat på månader.... :P Veckor i allafall....
Det har varit kaos med alla studier, läxor, föreläsning you name it.
Men nu är det snart jullov och då ska jag väl ha lite tid över till uppdateringar hoppas jag....

Hmmm.... hur har veckan än så länge sett ut?
Jo i måndags var det lucia firande på dagis... Albin va så söter så... Sitter nu vid skolan dator så har inga bilder på denna datan.. men jag lägger upp det någon annan dag... :)
På kvällen efter lucian så tog jag och Albin en promenad till emelie och annie.... då va jätte skoj... barna busade som vildar medans jag och emelie hade lite girltalk.... :)

Tisdag/ igår kom mamma och stefan hem efter skolan, mamma klippte mig och stefan busade med Albin under tiden... Sen kom det ett par och kikade på lägenheten....
Och på kvällen när Albin lagt sig satt jag och filura med alla julkort som jag ska skicka iväg idag....

Jani va precis här på skolan och lämnade alla kuvär och en kamera... För jag och Albin ska hem till emelie och annie idag igen och busa ännu mer.... :D

Såå det var väl helheten denna veckan än så länge...

På fredag ska jag och Jani träffa den nya hyresvärden för att gå igenom renoveringen i lägenheten så jag vet hur mycket tapeter och färg och golv och annat som jag ska beställa.... :D
Såå gött o få en lägenhet som ska "total renoveras" och JAG får välja allt själv..... WIIIIE......

Neeee.... nu får jag kramp i handledarna så får sluta skriva nu... men lägger ut bilder från veckan ikväll eller imorron....
Nu ska vi öva inför julspexet som äger rum imorron.... :D

Ha det så bra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0