MERRY CHRISTMAS TO YOU ALL

Då var dagen kommen som så många har väntat på... Jag måste erkänna att jag blir som ett litet barn själv på julafton med alla julklappar och myset som blir....
Hela stämningen är ju helt underbar....

Jag vaknade ungefär vid 07.30 av att en liten Albin rev i julklapparna.. hahaha.... Svärfar hade tatt upp honom imorse... Så kunde inte slappna av efter jag vaknat så jag gick upp och myste med min lille pojk....
Vi satte ihop tågbanan som han fick av min morfar igår.. så just nu sitter han och hans farfar och leker med det... :)
Jag känner att jag måste passa på att vila lite nu... för så fort älsklingen och svåger vaknat så ska här börja grejas.... vi ska plocka iordning lite, möblera om så att vi alla kan sitta i tv rummet och äta... sen ska det fixas med maten... Jag ska göra prinskorv och ägghalvor med majonäs och räkor på.. MUMMA...
Det är ju bara 6 timmar kvar tills alla kommer.. så de gäller att ligga i...
hahahaha dom säger att julen är tid för lugn och ro, en stämningsfull och fröjdefull jul helt enkelt. men nu när vi har tatt på oss att ha julen här hemma så känns den inte helt fröjdefull... inte nu iaf.. men det kommer väl så fort maten och allt de andra är fixat och folket kommer.... :)

Nu hör jag lilleman skratta som en galning inne i tv rummet... farfar jagar honom (det bästa han vet).... :)
Jag får väl gå in till dom och göra dom sällskap...

Men ville återigen bara önska er en riktigt god jul... Uppdaterar ikväll om alla julklappar och dagen.... :)

MASSOR MED KRAMAR TILL ER ALLA



Kommentarer
Postat av: Jennie

låter som ni hade en mysig jul :) god jul i efterskott :)

2009-12-27 @ 16:39:13
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0