JULAVSLUTNING

Japp då har man gått en termin redan i skolan... oj oj vad tiden springer iväg när man har roligt...
Måste säga att jag trivs som en...... gud i skolan.. Tycker att det är super skoj och väldigt givande.... :)
jag har överraskat mig själv över vad jag kan och vad jag går för... Jätte skoj.... :)

Jaa, idag har det varit julavslutning med hela skolan... alla klasser hade någon form av julhälsning som de visade upp... Våran klass gjorde en teater med utdrag från kalle ankas jul som kommer på julafton...
det gick jätte bra och det var jätte skoj.... :D

nu ikväll har jag och Albin bara tatt de lugnt... Myst och ätit pepparkaka.... Badat och busat lite grann.... :)
Nu ligger lillemann och ska egentligen sova men han kan inte riktigt slappna av... hehe

Imorron är den absolut sista dagen i skolan innan jullovet.. Vi ska fika tillsammans med FL2 och ha våran egen lilla avslutning... :)
Sen efter skolan ska jag och Jani till den nya lägenheten och gå igenom renoveringen.... :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0