:D

Då har dagen kommit till ända.. eller inte riktigt än kanske men de kommer iaf inet hända så mycket mer idag så jag skriver om dagens händelser... :)

Vid 13 åkte jag och Jani till den nya lägenheten, där träffade vi fastighetesskötaren och gick igenom renoveringen och annat... :)
Direkt efter de åkte vi till colorex och kollade tapeter och färger.. och kan säga att vi blev stående där ett bra tag för det är fasen inte lätt att välja färger... :S
Så vi tog med oss färg prover hem så vi kan fundera och dividera ett tag till.. heheheheh....

Vid 16 gick vi till dagis och hämtade bambin (albin) han kallar sig det... hihi.... Och ÄNTLIGEN fick albin inviga sin pulka som vi köpte till honom på bytes marknaden i höstas.... :D Jag va änna lite orolig att han inte skulle få åka den.. hehe....

Nu ieftermiddag/ kväll har vi bara myst hela familjen och tatt de lugnt... :)
Lade Albin precis, nu ska jag och älsklingen kolla nått på tv sen gå och nana... det kommer ju som sagt bli en lång dag imorron i Göteborg med en massa shopping.... De sista julklapparna till Albin och lite annat som vi kommer behöva i lägenheten.... Och så ska jag leta efter en vinterjacka (ska jag få av Jani i julklapp) :)
Får hoppas att mamma och Stefan kan ta hand om Albin under tiden... Ingen ide att ta med honom ut och handla nu när det är så nära jul.. Alla är ju ute och köper de sista nu så de lär ju vara knökat med folk... :s

Nåväl.... nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... Gör väl en update imorron om vad shoppingen bestod av.... :D

Jag lånade mormors kamera i veckan och skulle lägga in bilderna jag tatt... och vad hittade jag mer för bilder i hennes kamera??????

Jo.. en liten Albin som inte är mer än 1 dag på denna bild... :)



Massa KÄRLEK till mina 2 pojkar som förgyller min tillvaro 24 timmar om dygnet...
ÄLSKAR er mest av allt i hela världen... <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Jösses vilken liiiten söt Albin =) Han är verkligen en riktig sötnos din lilla pojk =)

Vart ska ni flytta nånstans? Va kul att få bestämma tapeter/färger själv! Det får ju iofs vi göra oxå, men vi får ju göra allt själva oxå haha!

2009-12-20 @ 13:05:52
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: 3rnst

Söta kort på albin i pepparkaksgubbe outfit :P

Vart ska ni flytta? :)

2009-12-20 @ 16:50:14
URL: http://trarnst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0