TITTA VAD JAG HITTADE

Röjde lite i skåpen i tv bänken och så hittade jag lite grejer som jag skrev när Albin var liten...


Du ligger där i mörkret med slutna ögon.
Du rycker till lite och gör ett litet ljud ifrån dig.
Med indragen underläpp och knutna händer så omfamnas jag av ett lugn där jag står och tittar på dig.
Att ett sådant litet liv kan göra en så stor förändring i ens liv är helt fantastiskt.
Du mitt lilla barn har förändrat våra liv till något magiskt.
Jag är så lycklig att vi har dig lille Albin.
Vad vore livet utan dig?
INGENTING!!!



Jag känner att jag måste leta upp dikten som jag skrev till Albin som lästes upp på hans dop..
Hoppas inte jag slarvat bort de...
Bara MÅSTE hitta den....
Kanske vore en tanke och börja rota efter den nu när jag ändå inte har något o göra....


Kommentarer
Postat av: Fru Sahlström

Den e jättefin

Du e duktig på att skriva :)

2009-08-18 @ 21:15:11
Postat av: Jennie

va jättefin dikten var :)

2009-08-20 @ 10:55:48
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0