STÄDA.... :S

God morgonen folket...
Sovit gott??? de kan jag säga att de har jag gjort... Helt ensam i den stora sängen HELA natten..... :)
jag vaknade imorse och de låg ingen Jani brevid mig.... Hmmmm....
Kollade mobilen då hade han skickat vid 01.30 o berättade att han skulle sova hos Kaj...
Men de va riktigt skönt o få ha hela sängen för sig själv... hahahaha....

Morgonen har bestått av en massa lek med min lille prins... <3
Just nu kör han runt med sina bilar och brummar.... hehe...

Ska städa så fort jani kommer hem... Janis pappa kommer ju idag så de kan ju inte vara rena kriget här hemma.. Funkar ju liksom inte... Så de blir en massa fejande så fort han kommer... vilket han nog gör inom den närmsta timmen.... :)

Hmmm... annars har de inte hänt så möö mer...

Imorron är det tillbaka till skolbänken... :)
Ska bli skoj....

aja.... Hör av mig lite senare.... :)


Kommentarer
Postat av: jennie

som också gött den natten hehe :P ja sov hos mamma, så jag slapp deala med två fulla typer mitt i natten^^

2009-08-31 @ 13:44:29
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0