SHOPPING STUFF

Nu är Albin bättre.... :D  Inte helt återställd såklart men febern är borta och han är sitt ganska vanliga jag igen... han är ju ganska slö men röstresurserna har iaf kommit tillbaka... HAHAHAHAHA
han leker och springer omkring igen och de MAKES ME HAPPY!!! :)

Vi har precis varit ute och gått i över 1 timma... Jag köpte dom första grejerna till skolstarten... 1 skol almenacka och en mapp som det är flera fack i... :)
ska bara åka till ÖB någon dag me och köpa kollegieblock oh lite pennor... :) alltid bra o va förberedd... :P

När vi kom hem va dörren här hemma upplåst och fastighets skötaren stod på alla fyra och greja med vårat badkar.. haha... Såg lite komiskt ut... De läcker så han kom för o fixa de... O så smörjde han ytterdörren så nu gnisslar inte den längre.. SKÖÖÖÖNT!!! hehe

sitter nu och kollar runt lite på datorer... ska införskaffa mig en sån oxå nu när skolan börjar.. ska önska mig lite pengar till den... Har ju inte hur möö pengar som helst... hehe...

Kommentarer
Postat av: storasyster

vad skont att han borjar bli battre! Har har jag en liten som bara skriker och skriker, me feber och hosta :( puss puss

2009-08-11 @ 14:51:23
URL: http://mrsvirdee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0