OJ OJ OJ

¨De kan man lugnt säga... Oj Oj Oj....
Vaknade av att Babbe satt och "sjöng" i sängen... Gick upp och gjorde iordning honom för dagen....
Sen plockade jag upp all skit som låg PRECIS ÖVERALLT!!!! De tog sin lilla stund kan jag ju säga...
Sen slängde jag på en tvätt, diskat, dammsugit, fixat iordning på balkongen, plockat ihop madrasser och grejer som Miku har sovit på..
O jag kan ju säga att svetten RINNER av mig.... :S

Nu kunde jag äntligen sätta mig ner lite o ta de lite lugnt innan nästa maskin tvätt är klar...
Har precis lagt Albin till sängs så han får vila lite... Idag händer de endel...
Väntar på Jani och Miku, dom åkte iväg och tvättade bilarna.. sen när dom kommer ska vi sätta upp en hylla som vi fick av Miku i Albins rum...
Efter de ska vi åka och hälsa på Kaj, Jennie och Flisan...
sen efter de ska Jani och Miku åka med Tobbes bil till Jung...
o efter de blir de matlagning (korvstroganoff och ris med kokta morötter) NamNam... :)

Blir säng dags tidigt idag eftersom jani jobbar dags skiftet denna veckan som kommer...
O känner att de vore bra om jag vilade ut lite oxå inför skolstarten... :)

Imorron ska Albin få spruta me... 1½ års kontrollen... Så vi får se hur de går... Dom andra sprutorna han fått har gott jätte bra... Han har itne sagt ett ord.. men de kan ju hända.. man vet aldrig....

Neeeee får väl fortsätta med mitt grejande... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0