O´HOJ

Wiiiie.... Igår så åka Jani och hämtade pizza som vi delade på medans vi skulle kolla på en film...
jag satte in en dvd som de fanns 4 olika filmer på och bara klickade på en....
Filmen började och vilken film va de?????????

EN SHOPAHOLICS BEKÄNNELSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wiiiiiiie!!!
Ååååå den va så bra.... De va verkligen en riktig GirlyGirly movie... ÄLSKAR!!!
Jani va väöl inte helt förtjust i o se den man i de läget hade han inget väl för jag blev helt extas när jag fattade att de va den.... hehehehe
Crazy......





Idag har de varit väldigt lugnt.... Änna för lugnt... hahaha... har varit så rastlös... Vaknat fram och tillbaka hela dagen känns de som....

satt med Albin och lekte i hans rum så lade jag mig ner på golvet och så kom han och satte sig på mig mage och så bad jag om en puss... Vad gör han..... han tar sats och skallar mig rätt på näsan så blodet bara forsade.... AJAJAJAJAJ!!!
När Albin såg allt blod så började han gallskrika och kom och kramade mig jätte hårt... hehe.... sötnosen.... <3
stackarn han blev väl vettskrämd....

Nu sitter jag och kollar på Destroyd in a second... väldigt intressant.... Eller inte....
Jani åkte och hämtade upp Kaj för en stund sen och åkte till Tobbe... dom skulle väl dricka lite öl....
Albin sover sen en timme tillbaka ungefär...
Jag funderar på om jag ska ta och mysa ner i soffan och kolla på en bra film....

Imorron kommer svärfar hit och hälsar på och stannar till måndag....
Kanske ska en sväng till Thomas och Cecilia och hälsa på en sväng på förmiddagen imorron oxå....

jaja... ha en super bra kväll gott folk... :)

Ps... är lite dåligt med bilder nu men eftersom jag har en egen data nu så finns de ju inga bilder än... Ska se till o ta lite kort snart... :)


Kommentarer
Postat av: jennie

ouch de måste ha gjort ont ;O men va gulligt av albin o kramas ändå hehe ^^ sweet :)

2009-08-29 @ 20:49:47
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Johanna - blivande mamma

Åh vad roligt. =)

jag fyller år den 13 september. hehe

2009-08-29 @ 21:13:31
URL: http://takilisbebis.blogg.se/
Postat av: Johanna - blivande mamma

ja vi får göra det hehe. Vill att hon ska ha en egen dag.. hehe men i september vill jag ha henne =) kram

2009-08-29 @ 21:28:38
URL: http://takilisbebis.blogg.se/
Postat av: Johanna - blivande mamma

den marknaden du skrev till emma skulle jag också vilja gå på och det gör säkert mamma också. =)

2009-08-29 @ 21:35:06
URL: http://takilisbebis.blogg.se/
Postat av: Johanna - blivande mamma

nej jag har tyvärr ingen info om den dagen. Fast man får ju se hur pigg man är och när den lilla vill komma ut..

2009-08-29 @ 21:56:55
URL: http://takilisbebis.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, marknader e najs =P vet du vilket datum den är? Får hoppas jag har möjlighet att åka, man vet ju aldrig när den lilla behagar kika ut... vågade inte du gissa? ;)

Hur går det med näsan? Inge vidare när det blir så.. När min sambos pojk va liten viftade han till med nån leksak på mitt ögonbryn som typ gick sönder.. Och va jag blödde!! Han blev helt förstörd stackaren...

2009-08-29 @ 22:26:54
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0