NYA GUMMISTÖVLAR

Idag var de dagis dags för Albin igen.... Vaknade lite sent. så han han kom inte till dagis förrän 09.30 men de är ju sak samma... :P
När Jani kommit upp så åkte vi till affären och handlade lite... Willys öppnade ju i Vara idag så vi testade på de idag... :)

Sen blev de matlagning och tv tittande en stund....
Vid 14.00 gick både jag och jani och hämtade lilleman....

När jag kollade posten så hade Albin fått ett stort paket från janis mormor.... De va en tröja och strumpor och ett par jätte fina gummistövlar.... :) Tack så jätte mycket....
Albin va tvungen att testa stövlarna direkt när han såg dom.... :)


När vi kom hem så var det dags för Jani att åka iväg o jobba... Så jag och babbe tog en promenad till affären igen... glömde som vabligt hälften som skulle handlas... Hmmmm....
Tog även turen förbi hos Petra och Janne och tjöta lite.....

När vi kom hem va klockan dags för bad... De va skoj.. och som alltid så va allt vatten på golvet när Abin va klar... hehehe.... så söter min lille prins... <3
Sen blidde de havregrynsgröt med jordgubbssylt och mjölk.... NamNam.... :)

Nu sitter jag och kollar på vänner... har precis fått i mig lite mat så nu känner jag mig stor som en elefant.... haha.....
Imorron är ju Jani ledig så får se vad man hittar på....
Fredrik och Hugo kanske kommer.... Det återstår att se.... :)

Neeeee..... Nu vill jag göra något skoj....
Måste egentligen städa för imorron kommer svåger...
Och Miku återigen om du läser detta GLÖM INTE HYLLAN!!!! haha.. har velat ha den länge nu så jag kan sätta upp den så alla Albins böcker kommer på plats.... :)

Ajja... jag hittade filmer som jag brännde över på skiva från när Albin va mindre som jag ska kolla igenom tänkte jag oxå.. Hittar jag något super gulligt lägger jag in den sen..... :D

Kramar på er alla sålänge...
Tycker ni kan komma igång med kommenterandet igen... börjar bli lite tråkigt o skriva och ingen har inget att skriva till mig så jag får jobba lite på o svara.....
Skriv, skriv, SKRIV!!!! :O


Kommentarer
Postat av: Fru Sahlström

Snygga stövlar :)

Han ser ut att trivas förträffligt...

2009-08-20 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0