NU ÄR JAG :) IGEN

De va nog inget allvarligt med min lille kille...
Gav ju honom supp förut så sov han i ca 2 timmar sen när han vaknade så va de high life igen... haha

Hade nog blitt för mycket sol idag bara... Ringde till sjukvårdsrådgivningen och kolla med dom vad dom trodde de va och de pekade mycket åt solen...
Så imorron får vi hålla oss i skuggan om vi är ute....

Jag och älsklingen har planer på att åka och bada imorron.. typ Gaddis... får se hur de blir me de... Och hur vädret är.. men jag tycker ju att de borde ju inte ändras så mycket tills imorron.... Men you never know....

Tobbe kom hit när han slutade jobbet.. Jag bad honom om lite hjälp... Eftersom babbe inte va bra så ville jag inte slänga honom i vagnen igen och gå till affären så Tobbe fick åka och handla åt mig... hehe... Tack för hjälpen.... :)
Satt och tjöta en bra stund på balkongen och drack Cola.... :P
Alltid trevligt o få prata av sig lite....

Sen när Tobbe åkt fixade jag lite mat till mig.... Min älskade Bacon sallad.... Och jag vet att de kanske inte låter så himla fräshigt men de är SKIT GOTT!!!! ni borde testa....

Nu ligger Albin i sängen för han ska egentligen sova... men tror inte att han är så sugen på de... Han sitter och tjötar med sina kuddar och lakan.. hahaha.....
Själv kollar jag på Miami ink och trökar...
Vill bli road eller nått.... Vill ha sällskap...  Jani är nog inte hemma förrän jätte sent idag typ 03.. så han har man inte så stor glädje av idag.... :S
Men men imorron är han iaf ledig... Ganska gött när han jobbar natt skift då har han alltid fredagarna lediga...
Fast han ska jobba på Lördag igen... AA behövde en extra chaffis så självklart att Jani säger ja.... :) extra $... ;)

Ja ja.... Vad skriver man mer.......
Jag vill tatuera mig igen... Vill förstora den tatton jag har.... För er som inte vet så har jag skrivit ALBIN på axeln... Men vill oxå ha med hans födelsedata och ett STORT rött hjärta som går igenom allt....
Vad tror ni om de?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0