HUSVAGNS SEMESTER

Jaa som jag lovade så skulle jag skriva om våran lille semester vi hade... :)
Vi har haft det super bra...
Nästan lite som filmen "vi hade i alla fall tur med vädret" hahahaha....

Först igår på morgonen så kom Petra och hämtade mig och Babbe ungefär vid 11 tiden....
Då åkte vi till Lidköping för jag skulle in på Star och köpa nya piercingar... Då va de SEMESTER STÄNG v 33.... :S ARG

Sen fortsatte vi till campingen... tog de ganska lungt när vi kom dit... satt i pratat och packade ut bilen osv...

Sen vid 14 tiden gick vi ner och hämtade nycklar och kort till våra husvagnar...
Kollade in husvagnarna och åkte sen till Götene för Petra skulle handla lite....
Precis när vi åkt ur Hällekis så mötte vi pappa i sin bil... (jag hade sagt till honom att vi skulle till campingen och trodde därför att han va på väg dit för o hälsa på) Jag fick panik och ville att handlingen skulle gå GÖR FORT ifall han nu skulle stå och vänta...
När vi kommer tillbaka så syntes ingen pappa till... Så jag ringde, han hade inte på mobil, jag ringde till lilla syster, hade inte på mobilen, jag ringde hem till dom, ingen svara.... DÅ BLIR MAN SÅÅÅÅÅÅ IRRITERAD!!!!!
Satt och försökte få tag på dom fram till 18.
Vid 18 iungefär kom Sabina och Ebba.. :)

Då gick vi omkring och kolla runt lite och bara hade allmänt trevligt.... :)

De dumma va ju att de va killarna som skulle ha med sig all packning.. och Jani kom ungefär vid 19.30 och Mikael kom 20.30... haha... och barna ska egentligen sova runt 18, 19.... :S
Men dom höll sig vakna och somnade runt 22 istället... hahahahha... stackars barn, dom va helt slut kan jag lova....

Skulle beställa mat från Hällekis pizzeria och vi visste att de hade öppet till 22.. jag ringde och skulle beställa och då va klockan 21.40... Och ingen svarar!!!!!! hur störande är inte de.....
Här har vi gått hungriga sen flera timmar tillbaka....
Fanns inte så mycket mer o göra än att skicka killarna till Lidköping och köpa mat på Mc donalds... :S

Jag och Sabina satt utanför husvagnen och drack lite öl och tjöta skit under tiden medans killarna va i Lidköping...
När de kom tillbaka hade de blitt så kallt så jag och Sabina satt och skaka...
Så vi åt maten och sen sa vi att vi skulle in o nana för o få upp värmen....
SÄKERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppar in i husvagnen och lägger oss... Täckena va typ 2 mm tjocka.. Jag jag tänkte att de blir väl snart varmt eftersom de finns värme i husvagnen.... I HELVETE HELLER!!!!!
Jag låg o skaka fram till klockan va 04 ungefär då somnade jag, men inte fasen för de blev varmare utan jag va la så trött...

Vakna på morgonen av att Albin låg och tjöta ungefär vid 08..
Jag gick ut och tog en cigg och mötte Mikael, då berättade han att han varit nere för o kolla varför i helvete inte värmen eller elen funkat då hade säkringen gått.... !!!!!!!!!!!!!!!
KUL SÄGER JAG BARA!!!!

När alla va vakna och uppe gick vi till petra och Jannes husvagn och fick kaffe, vi hade med oss egen frukost.. Baguetter med olika fyllning i... mumsigt... Plus att killarna hade kvar chees burgare sen igår... hehe...
Satt där och tjöta en bra stund, och efter frukosten så spela barna lite fotboll... :)

Efter de fick Mikael för sig att han ville hyra en kanot, så han och jani gjorde de och stack iväg...
Helt plötsligt kommer Mikael tillbaka och frågar om badkläder... då va de dags o hoppa i.... :)

När killarna badat klart efter typ 2 timmar så började vi städa ur och fixa iordning u husvagnarna igen...
När de väl va klart så började vi röra oss därifrån...

Åkte först till ÖB och handlade lite stuff sen till Lidl....
Sen åkte vi till pizzeria Milano och käka... De va gott... :)

Sen skildes vi åt och vi åkte hem......

Nu sitter jag och Jani i soffan och ska kolla på en film, fast jag ska hoppa in i duschen först....
Babbe va super trötter så han somnade direkt efter ett skönt bad och en stooor tallrik med havregrynsgröt.... :)

Hur va eran Fredag kväll och denna dag???

Nu kommer bilder från semestern... :D



Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaa! Ja det låter ju verkligen som en fantastisk semester =P

2009-08-17 @ 16:23:12
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: Fru Sahlström

Ja de va trevligt me besök... hoppas ni gör om de nästa sommar...

synd på värmen i husvagnen men man lär sig alltid något ;)

2009-08-18 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0