HUMHUMHUM

Är rastlös...........................
Jani åkte precis till Kaj och skulle hämta lite  filmer... Ice age 3 är med så den ska jag kolla på ikväll har jag bestämt... bryr mig inte om Jani inte vill se den... JAG SKA SE DEN!!!!!
Sen skulle Jani förbi affären och köpa välling till lilleman oxå.. de fanna bara till 1 flaska kvar så kände att de kan ju va bra o ha mer välling ifall om att Albin blir hungrig under natten.... :)

BTW Albin somnade förut när jag skrev men nu har han vaknat igen och sitter och pratar o leker med gardinerna inne på hans rum... Han ligger fortfarande i sängen.... Har han lagt sig och klockan är över 18.30 så kommer han inte mer upp ur sängen förrän dagen efter... Jag är hård men rättvis.. Han måste ju lära sig när de är sovdags och inte..... :)
Folk kanske tycker att jag är dum som låter han sitta i sängen fast han vaknat men de är mitt sätt att få honom o lära sig.... Så länge han inte gallskriker så får han va.....


 


Kommentarer
Postat av: Fru Sahlström

de e bara bra med regler o fasta tider...

veliga föräldrar finns de alldeles för många av ;)

2009-08-18 @ 21:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0