...

Är inte van vid detta tangentbordet så de blir fel hela tiden känner jag när jag skriver.. o jag stressar ju så när jag skriver oxå så då blir de ännu jobbigare...
Så är det så att de kommer va mycket stavfel o en massa annat så vet ni varför.. ber i förtid om ursäkt ifall de kommer inträffa... :)
Känns skönt o få ha sin egen data nu... Då slipper jag brottas med jani om båda två vill sitta... haha... För nu har jag min egna.... :P

Jani och Miku gick till Bistro för en stund sen... dom skulle ta några öl...
De är så kasst o bo här i Vara måste jag verkligen påpeka.... Vill man ut och ta några öl någon gång så finns bara Bistro.. och dom har öppet till 00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur jäkla skoj är de lr?????

Vill verkligen flytta härifrån när skolan är över...
Och på tal om skolan... bara 3 dagar kvar tils jag gör entre.... :D Ska bli så kul....
Ganska skönt att de kommer gå en till där som man redan känner... behöver man inte känna sig helt utelämnad.... :)

men men....
Sitter nu o kollar på den gröna milen som går på tv 3... Tycker den är så bra... Fast den är ganska seg emellan åt... men men... har ju iof redan sett den 8345787658 ggr så är inte så himla inne i den... hehe...

YeahYeah....
Imorron blir de nog ganska lugnt... Ska kolla om Louise har lust o klippa mig... Skulle gjort de idag egentligen men jag fick inte tag på henne... Så får göra ett nytt försök imorron...
Vill gärna va klippt innan skolan börjar.. Kommer ju inte ha så mycket tid över sen så lika bra o få de gjort nu....
Kommer ju ta ett tag innan man får rutin på skola, dagis, mys med Albin, städ, tvätt o allt vad de nu heter.... hahaha
Men de ska nog gå bra.... Om inte annat så får väl allt ligga tills jag känner att jag har tid.... hahaha

Nääää fasen om man skulle lägga ifrån sig datan nu o kolla lite till på tv innan lägg dags...
Ärt så kär i datan nu så vill inte lägga undan den... :P


Bilder på Babbe från bilen när vi åkte till Trollhättan idag... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0