...


Vaknade kl 09.30... Fick lite smått panik eftersom mamma och stefan skulle komma 10.30 och vara med Albin medans jag och Jani åkte på dop....  De va Rikard och Matildas lilla tjej som skulle döpas...  (Alice)
Thomas och Cecilia kom och hämtade upp oss 11.45 ungefär och vi åkte iväg, jag hoppade in i tobaks affären och köpte kort till presenten...
Sedan åkte vi iväg till slädene kyrka....

Dopet varade i ca 30 min, sedan bar det av till församlings hemmet i sparlösa och där blev vi bjudna på tacogratäng med sallad och jätte god dressing... MUMSIGT VÄRRE... :)
Mådde jätte illa efter maten, blev så mätt.. Kändes som maten skulle komma upp igen... men så blev de inte...  :) och de är jag glad för.. hehe

Sedan blev de tårta, men som den tårthatare jag är så åt jag ingen... Hatar tårta, sååååååå ÄKLIGT!!!!

När vi kom hem igen så städa mamma i Albins rum, torkade golvet och hade gjort en storstädning av Albins säng... Hade skrubbat bort torkad välling som hamnat emellan spjälorna m.m... de va ju nice för min del.. slipper jag... :P hahahaha...

Jani va bara inne och bytte kläder sen åkte han iväg till Tobbe för o fixa med bilen... Jag och babbe busade en massa efter hemkomsten... :)
Han fick havregrynsgröt för en stund sen och nu ligger han o nanar...
Han va super trött... de tar på energin när mormor och morfar är här och busar.... :)

Jani är fortfarande i Jung och grejar me bilen och jag sitter i kollar på
The Rachel Zoe project.

De händer väl inte så mycket mer idag än o slappa lite på soffan och hänga lite tvätt...
Jag har varit sugen på o fixa iordning i flrrådet som finns här inne i lägenheten men har inte haft vare sig tid eller lust till de innan, men nu ser de ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG där inne och de börjar bli överbelamrat med skit.. så ska kanske ta tag i de nu när jag ändå är ensam hemma och Babbe nanar....
De får jag ta mig en snabb funderare över....  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0