.....

KÄRLEKEN TILL MIN LILLE SON ÄR OBESKRIVLIG
Finns inga ord som kan förklara hur mycket han betyder för mig...

Han är helt perfekt.. han är sötast och snällast i hela världen.. Finns ingen annan som kan mätas med dig..
Du är mitt allt.. Jag lever för dig och det kommer jag alltid att göra..

Med ditt mysiga skratt får du mitt hjärta att smälta.
När man hör dina små fotsteg stappla runt så får jag ett stort leende på läpparna.
Du får min värld o gå runt.. För var dag som går blir jag lyckligare och lyckligare..
Jag älskar dig mer än livet...
Det vill jag att du ska veta min lille Albin bus.





Sitter nu och kollar på Sandor/ Ida
skulle egentligen bli Coyote Ugly men hittade inte den....
Så fick bli den istället....

Men får ingen ro och bara titta.... måste pilla med något.. så tänkte att jag skriver av mig lite så kanske de släpper... hehe...
Hmm.... är trött oxå. funderar på om man ska gå och lägga sig snart.. Har haft sånn där små huvudvärk hela dagen me... så jobbigt när jag får de... de släpper ju inte heller... Alvedon är inte ens o tänka på...
de enda som hjälper är o sova så är huvudväken borta dagen efter...

Älsklingen är väl hemma runt 00 trodde han... men orkar fasen inte va vaken tills han kommer hem...
Kolla lite till på filmen sen blir de o besöka kudden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0