DAGEN

Idag kom Louise och Anton och hälsade på... Blidde massa bus och stoj.. Dom ska ju alltid ha samma leksaker så de blev ett litet liv men de va ingen större fara... :)
Sen tog vi en promenad... gjorde lite ärenden...
Jag lämnade ju in min cykel ÄNTLIGEN på lagning så jag hämtade den.. Sen va vi på banken, affären och i solongen..
Sen gick vi till den nya lekplatsen.. dom gunga och grävde i sandlådan.. och Albin fick i sig lite sand men va lika glad ändå.. hahaha.... Han va helt brun när vi skulle gå igen.. haha... sand precis över allt..
Så alltsom allt va vi ute i över 2 timmar... :D
Och de är alltid så typiskt att när man väl är ute och stannar för o leka så ligger kameran hemma... ARG

När vi kom hem så åkte louise och Anton...

Albin blev väldigt gnällig senare o somnade....

Jani kom hem från jobbet vid 16, då blev de mat... de va mumsigt...

Jani åkte hem till Fredrik vid 18 tiden.. han ska sova där.. Eftersom Albin somnade så sent på dagen så visste jag att han inte skulle somna på ett bra tag och Jani ska upp kl 02.00 till jobbet inatt så han skulle ju inte få sova nått...
Så då löste vi de så istället...  :)

Imorron blir de skojigt.... Ska ringa och väcka petra vid 09.30... Sen kommer hon och hämtar upp mig och Albin nån gång runt 12...
Då åker vi till idköping, jag ska köpa piercing till mig och en till Jani...
Sen åker vi vidare till Kinnekulle Camping... Där ska vi tillbringa natten till Lördag... :)
Jani, Janne, Mikael, Sabina och Ebba kommer lite senare på eftermiddagen....
Ska bli så kul.. Skönt o komma hemifrån lite....  :D
O då ska jag INTE GLÖMMA KAMERAN!!!!! haha... ska lägga ner den i väskan nu med en gång.... haha... alltid bra o va väl förberedd..... :P

Nu ska jag kolla lite tv... Albin börjar nog o bli lite trött... La han i sängen för en liten stund sen så han borde nog somna snart...
Han är så söt för han skriker aldirg när jag lägger han i sängen... han sitter och leker tils han blir trött o somnar... Ganska skönt o slippa höra han va ledsen precis innan han ska sova.... :)

Kommentarer
Postat av: Johanna - blivande mamma

alltid roligt när nya människor kollar in ens blogg. Vi har träffats en gång tror jag hemma hos sabina när du var gravid och hon berättade för min lilla syster gabriella att hon var gravid. kommer du ihåg mig?

2009-08-13 @ 20:50:22
URL: http://takilisbebis.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä, men jag vet ju att det inte varar för evigt =P Va skönt att Albin blivit bättre nu oxå =) Jättejobbigt när kidsen är sjuka verkligen, känner sej ju helt maktlös..

Då blire husvagnssemester till helgen då? =)

2009-08-13 @ 21:00:12
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: Anonym

På så vis, hoppas ni får lite fint väder då! Inge vidare med det här eviga regnandet å åskandet =/

Ja visst e dom skitsöta?! =) Är irländsk setter-valpar.. Finns allt några som inte är tingade än ;) Fast han ska ha 8000 för dom.. inte billigt att skaffa valp =P

2009-08-13 @ 21:29:18
Postat av: Johanna - blivande mamma

jo graviditeten går bra. Just nu känner jag att jag klarar mig bättre utan pappan. är så mycket skit där och han är verkligen inte redo för att bli pappa heller.

Ja det var verkligen ett bra tag sedan hehe. jag håller mig mest hemma nu när jag är gravid och speciellt nu i slutet så försöker jag att inte åka så långt..

2009-08-13 @ 21:35:19
URL: http://takilisbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0