CODY VAKT

Imorse vaknade jag av att mobilen pep till... De va Bella som skicka och sa när hon behövde komma in till Vara....
Så jag väckte Jani och han hoppa jämnfota in i duschen lite snabbt och åkte sen för o hämta Bella och Cody...
Bella började skolan idag men hade lite svårt för o ta sig in.. Och Cody har ingen dagis plats än så jag tog honom över dagen.... :)

Så idag har de varit fullt ös medvetslös.... :) Vi bakade choklad bollar.. MUMS.... Sen blev de bus, bus, bus, BUS!!!!
Och så sov Cody en liten stund....
Passade även på att cykla till affären lite snabbt medans Cody sov, så va Jani hemma och kolla barna under tiden....

Bella kom vid... Hmm.... de va någon gång vid 13 tror jag.... Sen tog hon en promenix med Cody till sin mormor...
sen kom dom tillbaka vid 16 ungefär....
Så åkte dom orecis hem med Tobbe....
Men Tobbe kommer tillbaka sen för janis bil har pajat... (IGEN!!!!!) ååååååh att jag inte spyr på den där förbannade bilen.. De är alltid något som krånglar.... Bättre o ha en liten Datsu eller vad som heter... Kostar inte så mycket när den pajar... hahahaha..... :P
Iaf.. Tobbe kommer sen igen för o hämta Janis bil så han kan ta sig en koll på den... Alltid bra o ha vänner som är haj på bilar.... :D

Ska försöka fjäska lite för honom sen me så han kanske kan åka till affären åt mig... är så hungrig och har ingen större lust o börja laga mat nu för Albin somnade precis... O jag vill ha en sallad.... Är lite sugen....

Okeej.... 8 dagar kvar nu då till skolan sätter i gång.... :D ska bli sååååå skoj..... Jag bara räknar dagarna nu känns de som.... Vill verkligen komma hemifrån.... Göra något för mig själv istället för o passa upp på alla andra hela tiden....
De kanske låter hemskt men så känns de just nu....
Albin har jag absolut inget emot o passa upp på.... men har gått hemma så länge nu så de ska bli jätte skönt o komma hemifrån o träffa nya människor och ungås med folk i min egna ålder istället för endast min älskade lilla son och sambo....
Skaffa sig nya bekantskaps kretsar.... :)
De känna som om allt går som på rutin här hemma nu.... Antingen städar jag eller så tvättar jag, eller så diskar jag, eller så lagar jag mat.... Händer inte så mycket annat i mitt liv just nu...... :S
Sååååå ni kanske kan förstå att det ska bli lite skönt iaf.... :D
Är jag dum när jag tänker så???????

jaja.....

Skriver lite mer senare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0