BUSBUSBUS

De blidde ingen andra promenad idag...
Kom så mycket annat i vägen och så blev klockan mycket...
Meeeen..... De har ändå blitt en massa bus och påhitt...

Först badade Babbe... de va skojsigt... Han har kommit på de där med vattenkannan nu att om man lutar lite på den så kommer de vatten genom silen... :D hahaha... så söt....
Och som vanligt va de mer vatten på golvet än i badkaret när han va färdig....




Sen efter det så blev vi sugna på att rita lite...
Och det blev en massa teckningar.. Plus en massa färg i Babbes mun.. haha.. Han stoppar alltid in pennorna i munnen så han hade alla möjliga färger i munnen... :P
Men roligt va de allt...





Och detta blev resultatet av en teckning... Albin / mammas teckning.. <3



Petra va här för en stund sen med blöjor.. Jag mitt smarta dumbohuvud hade glömt o köpa blöjor...
Eller ska sanningen fram så va jag helt 100 % säker på att det fanns ett paket kvar men tydligen fanns de inte de...
Som tur va så kunde petra fixa de o komma hit....
Tack så jätte mycket för hjälpen... :)

Nu har Albin somnat för natten och jag kollar på American Idol... Inget roligt men kommer ju inget annat... SOM VANLIGT!!!!
YeahYeah




 


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, vi frågade när vi va på UL å hon sa att hon trodde det va en tjej, hittade ingen snopp iaf =P Fast hon sa oxå att man inte kan säga 100% säkert, men hon va så säker som hon bara kunde va... typ.. Så vi utgår från att det är en liten flicka, men blir en rolig överraskning om den kommer ut en kille ist! haha!

Jag har vart sängliggande på grund av njurstas i en månad, och det har inte blivit riktigt bra än.. Men är inte så illa som det va förut så jag kan allt leva med det.. Men har vart jätte-jobbigt! Gör verkligen sjuuukt ont!! Och så hade jag mkt förvärkar å hiskeliga sammandragningar tidigare i graviditeten pga av urinvägsinfektioner... Men men, det varar ju inte för alltid =) Och visst är det värt det =)

Nä, va kul! Vill oxå plugga och utbilda mej till nåt, men hinner inte med det riktigt nu haha!

2009-08-04 @ 19:26:40
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0