BARNLEDIG

Jaa så sant som de står...
I dag tills imorron är vi barnlediga..
så ikväll blir de mys med älskligen.... Ta några öl och äta god hemma gjord mat och ha mysigt.... :)

Det är min mormor som har Albin över natten.... Hon tycker de är såååå kul med Albin så hon säger aldrig nej om man frågar henne om barnvakt.... Får inte missbruka det allt för ofta bara.... haha.... Nee då...
Saknar allt min lille skrutt redan men de går ju snabbt till morgondagen så de ska jag väl överleva...

Vi kanske ska åka och basta sen.... Skönt.... :)

Men nu ska vi till affären och handla maten vi ska laga ikväll...

Vad gör ni denna lördag eftermiddag/ kväll????

Kommentarer
Postat av: gabi

åå va mysigt med barnledigt, hade ni en trevlig kväll?? Alex söp mig under bordet haha, BRA POJKVÄN! hahaha , älskar dig

2009-08-02 @ 11:21:24
URL: http://belski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0