BARNA BUS

Idag har det varit massa bus med en massa olika barn... :)

Albin busade lite idag på våran 2 min promenad.... :D
 
Dagen började med att jag och Albin skulle ta en promenad... kom till trottoaren som är utanför vårat bostadsområde och fastnade utanför Emmas balkong och tjöta.... Emelie och Annie va oxå där....
Så de blev att jag och Albin gick dit och umgicks och busade.... :)
Massa, då menar jag MASSA bus... :)
Annie, Sebastian och Albin.... :)

Vid 11 gick jag och Albin hem igen för det var dags o väcka Jani....
Han kom upp och vi grejade lite här hemma....
Sen kom Emelie, Annie, Mia/ Gabi och hennes boyfriend Alex.... :)
Mia har ju flyttat till England nu så ser ju inte henne så ofta så de va super kul o träffa henne igen....
Dom stannade ungefär 1 timma....
Jani stack iväg och klippte sig o va uppe på AA en sväng....

När han kom hem kom Tobbe och Cody...
Då blev de ännu mer bus med barna.... :)

Vid 19 kom Miku, Janis bror... Då lagade jag mat, Tobbe hade förbeställt köttfärssås och spagetti.. så de fick jag göra.... :)
efter maten stacka killarna iväg, försöka få ordning på våran bil... Hoppas den blir lagad så vi kan börja använda den igen...
Vi har ju planerat att åka till Trollhättan imorron så vill helst att bilen är fixad så vi kommer iväg....

Nu ligger Albin och Cody och sover... dom somnade innan vi käkade...
Så jag sitter här nu och kollar på bröstsim och gubbsjuka och tänkte jag skulle uppdatera dagen.... :)

Men som sagt kommentera när du varit inne ibland... Kul o få lite respons på de man skriver.... :D

Vad gör alla andra en kväll som denna???


Kommentarer
Postat av: Fru Sahlström

låter som de e nån som sover gott i natt ;)

själv sitter jag o funderar över en veckomeny samt kollar in vad jag ev ska baka i veckan...

2009-08-21 @ 21:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0