Tenta vakt

Jahopp... idag blir de lite jobb iaf... Annika på biblioteket ringer igår eftermiddag och frågade om jag kunde komma och sitta vakt på tentan idag.... Så Albin får va några timmar längre på dagis idag så hämtar Jani honom när han slutat jobbet för jag är nog inte klar på biblan förrän efter 18. och dagis stänger 18.15...
Sitter nu med lite papper och grejar... ska skicka iväg ansökan idag till skolan.... Hoppas bara att jag får personbeviset idag så jag kan skicka de.... annars blir de lite problem... Hatar att posten kommer så sent hit...
Jag måste först till biblan och kopiera mina betyg och sånt....
Men men de kommer väl iväg någon gång hoppas jag....



Hmm... igår så gick jag och Albin till lekplatsen som vi hade bestämt men de blev inget gungande för de va typ 4 familjer där och jag kände mig inte riktigt sugen på att stå i kö för att Albin skulle få gunga, så vi gick till lekplatsen vid tennisbanan istället och där va de ju lika mycket folk.... SATAN...!!!
Så det blev en lite längre promenad istället... Albin gick och körde vagnen... haha.... Nu när han börjat gå med vagnen så blir han VANSINNIG när man ska sätta honom.. han vill absolut inte sitta när han kan gå och putta själv.... Fast ibland blir han så trött så han bara släpper vagnen och sätter sig på marken..... :P SÖTIS!!!

Sitter och hoppas på nu att pappa ringer idag... haha han är lite glömsk av sig så de kommer nog sluta med att jag ringer honom i eftermiddag.... :P han och Emelie ska ju kanske komma hit imorron så han skulle höra av sig om de idag hur de blir... Hoppas VERKLIGEN att ni kommer.... Miss you.... <3

Neee..... Vad ska man annars hitta på idag då..... Tänkte att jag skulle ta mig en lååååååång cykelrunda... men insåg ganska snabbt att de va meningslöst.... punka på däcken  och ett stort hål i ena däcket... orka gå och byta däck och sånt innan... då kan de kvitta....

haha våra fiskar är fan kräsna.... :/ Köpte ny mat till dom igår och dom vägrar äta.... Bortskämda fisk kräk.... hahaha....




Albin fick en ryggsäck från Disneyklubben.... så söt min lille prins... <3 l
( V ) LoveLoveLoveLove ( V )



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0