Då va de bara jag jag Albin

Nu har Jani stuckit iväg till tågstationen...  ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag är avis.... :( buhu...
Har varit ganska stressig morgon.... Vi gick upp kvart över 8, åt en snabb frukost.. sen iväg med Albin till dagis...
Hann prata lite med Jani innan Johnny va här och hämtade upp honom....

Vad händer idag då............??
Ja jag hoppas och håller fortfarande tummarna för att pappa och Emelie kommer... Men vill inte ringa och kolla heller... pappsen kanske blir irreterad på mig snart om jag håller på och ringer.... :S
Så jag får vänta till kl 16 så får vi se om han ringer....

Ringde till Louise precis... vi ska kanska till kronan på Lördag... vi får väl se hur de blir.... Måste ju kolla med Jani så de är okej först med.... Men de ska nog inte vara några problem... Han har ju som sagt åka på KRYSSNING!!!!! Gah.... blir sur.. hehe...

Neee nu ska jag kolla på reprisen av ballar av står... Så sjukt....




Jätte fint väder idag.... skulle inte vari fel o ut och åka lite.. Denna HD:n sålde Stefan för 1 vecka sen... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0