CLEANING

Ja idag har de varit städning hela morgonen.... Kände att det var väldigt behövligt.. Men jag tog en paus för Albin somna ifrån all dammning och dammsugande... Han vaknar väl inom 1 timme skulle jag tro...
Jani jobbar så jag tänkte att efter städningen är slutförd ska jag ta Albin och gå till lekparken en stund så Albin får gunga lite... Han tycker det är SÅÅÅÅÅÅÅ roligt...

Igår va Albin på dagis så jag passade på att ta en rask promenad i 1 timme.. sen gick jag och hälsade på Louise i salongen en sväng... Satt och tjöta i 1 timme...
Sen vid 13.30 gick jag hemåt igen och hämtade Albin kl 14.00....
På kvällen skrev jag en ansökan till Folkhögskolan... Har tänkt att jag ska sätta mig i skolbänken igen... Får se hur de går... ska skicka iväg alla papper imorron... väntar på ett personbevis som jag hoppas kommer på posten idag....

På Torsdag åker Jani med några kompisar till Stockholm och hoppar på Cinderella.... dom ska ta sig en kryssning... Kul jag vill också göra något sånt.... några tjejer som hänger på kanske??????? :D
Skulle va riktigt  roligt....
Så eftersom jag blev själv hemma så jag har jag bjudit hem pappa och Emelie... hoppas att dom kommer.. Tänkte att jag ska laga någon god mat och bjuda på.... Om jag hittar något gott.... :P

Neee nu tror jag att jag hörde postkillen komma... får gå och se om de kommer något roligt istället för räkningar.....




Ute och myser i solskenet med våran Älskade lille kille... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0